Interneten emandako hamabost minutu hauetan google, "Cirque du soleil"en orria, tuenti, hotmail eta yahoo bisitatu ditut.
Gehien topatu dudan publizitate formatua banner-ak dira, baina nire korreoan spam-a ere topatu dut.
Banner-etan hainbat marka eta iragarle ezberdin agertu zaizkit baina maetic, msn, eta PSOE baino ez ditut gogoratzen. Jasotako spam-a Zara-rena izan da.
Guzti hauen artean Zara-ren spamak baino ez du nire arreta deitu, izan ere inoiz ez dut marka honen publizitaterik ikusi interneten. Horregatik hain zuzen ere spam-a ireki eta begiratu dut nahiz eta normalean ez egin. Spam honek bere web orrira eraman nau, bertan sosketa batean parte hartzeko aukera eskainiz.
Nahiko publizitate dago interneten baina normalean ez diogu erreparatzen, ez delako oso deigarria izaten. Interneten ibiltzen garenean normalean hainbat gauza egin behar ditugu (e-mailak irakurri edo bidali, informazioa bilatu) eta oso zaila da publizitateak gure atentzioa eginkizun horretatik desbideratzea. Adibidez ikuskizun baten sarreren bila zabiltzala horretan zaude kontzentratua gainontzekoa alde batera utziz, beraz oso zaila da banner batek arreta hori bereganatzea.
Dena dela banner eta spam-ez gain beste errekurtso asko daude interneten publizitatea egiteko hala nola gaur egun arrakasta handia lortu duten blog-ak edota sare sozialak. Aipatutako hauek gero eta gehiago erabiltzen dituzte publizitate agentziek sortu berri den bizitza "birtual" honen bultzada aprobetzatuz. Baina badaude ere markaren inguruko irudi txarra sor dezaketen baliabideak. Adibidez pop-upek errefusa sortzen dute gure eginkizun nagusia ostopatzen dutelako leiho nagusiaren aurrean etengabe agertzen diren leihotxoen bidez. Spam-a ere nahiko gorrotatua da izan ere gehienatan nahi edo ez eskatu arren heltzen zaizkigu.
Internet gero eta gehiago erabiltzen den arren nire ustez medio honen bidezko publizitatea oso originala behar du izan arreta deitzeko.
Gehien topatu dudan publizitate formatua banner-ak dira, baina nire korreoan spam-a ere topatu dut.
Banner-etan hainbat marka eta iragarle ezberdin agertu zaizkit baina maetic, msn, eta PSOE baino ez ditut gogoratzen. Jasotako spam-a Zara-rena izan da.
Guzti hauen artean Zara-ren spamak baino ez du nire arreta deitu, izan ere inoiz ez dut marka honen publizitaterik ikusi interneten. Horregatik hain zuzen ere spam-a ireki eta begiratu dut nahiz eta normalean ez egin. Spam honek bere web orrira eraman nau, bertan sosketa batean parte hartzeko aukera eskainiz.
Nahiko publizitate dago interneten baina normalean ez diogu erreparatzen, ez delako oso deigarria izaten. Interneten ibiltzen garenean normalean hainbat gauza egin behar ditugu (e-mailak irakurri edo bidali, informazioa bilatu) eta oso zaila da publizitateak gure atentzioa eginkizun horretatik desbideratzea. Adibidez ikuskizun baten sarreren bila zabiltzala horretan zaude kontzentratua gainontzekoa alde batera utziz, beraz oso zaila da banner batek arreta hori bereganatzea.
Dena dela banner eta spam-ez gain beste errekurtso asko daude interneten publizitatea egiteko hala nola gaur egun arrakasta handia lortu duten blog-ak edota sare sozialak. Aipatutako hauek gero eta gehiago erabiltzen dituzte publizitate agentziek sortu berri den bizitza "birtual" honen bultzada aprobetzatuz. Baina badaude ere markaren inguruko irudi txarra sor dezaketen baliabideak. Adibidez pop-upek errefusa sortzen dute gure eginkizun nagusia ostopatzen dutelako leiho nagusiaren aurrean etengabe agertzen diren leihotxoen bidez. Spam-a ere nahiko gorrotatua da izan ere gehienatan nahi edo ez eskatu arren heltzen zaizkigu.
Internet gero eta gehiago erabiltzen den arren nire ustez medio honen bidezko publizitatea oso originala behar du izan arreta deitzeko.
No hay comentarios:
Publicar un comentario